Kofola Polska z MindShare Polska
Kofola Polska zdecydowała się na alokację budżetu mediowego do domu
mediowego MindShare Polska.
Kofola Holding, która planuje połączyć się z Hoop, chcąc wykorzystać efekt synergii powstałej spółki zdecydowała się w Polsce na współpracę z MindShare Polska - dotychczasowym domem mediowym firmy Hoop.
"Pozwoli nam to na efektywniejsze wykorzystanie budżetu marketingowego Kofola Polska na rok 2008", twierdzi Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi w Kofola Holding.
Kofola Polska współpracowała w 2007 roku z domem mediowym Brand Connection.
W wyniku połączenia Kofola Holding a.s. i Hoop S.A. powstanie grupa o obrotach ponad 1,2 mld zł i silnej pozycji w kategoriach coli, wody, napojów dla dzieci, napojów gazowanych i niegazowanych, działająca na rynkach Polski, Czech, Slowacji, Węgier i Rosji.