Knorr Nudle nawijają z Jareckim
Wystartowała nowa akcja promocyjna marki Knorr Nudle. Nawijarka to
konkurs odbywający się równolegle w internecie oraz na antenie
radia Eska. Oprawę muzyczną stworzył zeszłoroczny laureat festiwalu
w Opolu - Jarecki.
27.02.2008 08:00
Na autorów najlepszych nawijek czekają nagrody w postaci nowoczesnych notebooków Toshiba Satellite wraz z programem muzycznym Magix Music Maker. Dodatkowo, nagrodzone teksty w beatboxowej oprawie będzie można usłyszeć na antenie radia Eska. Zakończenie konkursu zaplanowano na 14 marca 2008.
Pomysł akcji powstał w radiu Eska i ewoluował we współpracy z agencją oraz brand teamem Knorr Nudli. Za realizację serwisu konkursowego, projekt graficzny i specyficzne, młodzieżowe copy odpowiada Hint Intermedia. Kampania promująca Nawijarkę wykorzystuje takie kanały komunikacji, jak Internet, telewizja oraz radio.
Precyzyjnie targetowana kampania w internecie realizowana jest przy wykorzystaniu zarówno tradycyjnych (billboard i double billboard, toplayer, banner 400×50), jak i niestandardowych form reklamowych: linki sponsorowane, czy marketing szeptany. Komunikat pojawi się w miejscach najczęściej odwiedzanych przez grupę docelową marki m.in.: o2.pl, grono.net, fotka.pl, nasza-klasa.pl, pakiet Arbo Lifestyle, gadu-gadu.
W telewizji zobaczymy 15 sekundowy spot, wizualnie oparty na ikonograficznym języku "nudlish". W mediaplanie znalazły się VIVA Polska, VH1, MTV Polska, 4funTV oraz TV4.
Kampania w radiu prowadzona jest przy wykorzystaniu 15 sekundowego spotu emitowanego na antenie radia Eska, Radiostacji Maxx, Radia BiS, Roxy FM oraz rozgłośni sieci AdPoint.
Koncepcja komunikacji, projekty graficzne oraz copy do całej kampanii powstały w agencji Hint Intermedia. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.