Kancelaria premiera w elektronicznym obiegu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na projekt i budowę Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów. Każdego dnia ma z niego korzystać 600 pracowników KPRM - informuje "Polska".
28.02.2008 | aktual.: 28.02.2008 02:56
Jak zapisano w przetargowej specyfikacji technicznej, dziennie będą oni wprowadzać do systemu średnio 900 dokumentów o objętości 10 stron A4 każdy. Firma, która zwycięży w przetargu (termin składania ofert mija 17 marca), będzie musiała zaprojektować system, stworzyć oprogramowanie, dostarczyć sprzęt oraz przeszkolić pracowników. Tego wszystkiego musi dokonać w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Gdy system komputerowy ruszy, dokumenty będą miały formę elektroniczną, czas ich przesyłania pomiędzy poszczególnymi komórkami skróci się do ułamka sekundy, a urzędnik będzie mógł w każdej chwili sprawdzić, gdzie aktualnie sprawa się znajduje i na jakim jest etapie. (PAP)