Kampanie produktów kredytowych Banku BPH
Z początkiem marca ruszyły dwie, zakrojone na szeroką skalę kampanie produktów kredytowych Banku BPH.
10.03.2006 | aktual.: 10.03.2006 07:26
'Witaj w domu!' - pod takim hasłem 6 marca wystartowała kampania reklamowa Banku BPH, przygotowana przez Just. Produktem komunikowanym poprzez prasę, outdoor, radio, BTL, materiały POS oraz Internet są kredyty mieszkaniowe oraz kredyt refinansowy. Kampania toczy się dwutorowo i skierowana jest zarówno do tych, którzy dopiero szukają kredytu, jak i do tych, którzy już spłacają kredyt mieszkaniowy w dowolnym banku. Motywem wspólnym jest obecność psa – przyjaciela domu. Przekaz kampanii skupia się na podkreśleniu atrakcyjności niskiej raty kredytu, komunikuje jego dostępność i łatwość spłaty.
Również 6 marca rozpoczęła się przygotowana przez Just promocja oferowanych przez Bank BPH kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw pod hasłem „Kredyty dla każdej firmy łatwiej niż myślisz”. Bank BPH oferuje kredyty dla każdej firmy – zarówno takiej, która dopiero rozpoczyna działalność, jak i tej z dłuższym stażem, przejawiających większe potrzeby finansowe. Promowane są 3 produkty kredytowe, których wybór uzależniony jest od wielkości i potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.
Motywem wiodącym kampanii kredytów dla firm jest „autostrada dla firm”. W prosty sposób kojarzona z takimi cechami, jak łatwość, szybkość, bezpieczeństwo i komfort.
Kampania „szybkich kredytów dla firm” wykorzystuje podobne kanały komunikacji do tych, które zastosowano w kampanii kredytów mieszkaniowych. Reklamy będą zatem emitowane przede wszystkim w prasie ogólnopolskiej i lokalnej oraz w Internecie. Planowana jest kampania radiowa. Bank BPH dotrze również do potencjalnych kredytobiorców poprzez wykorzystanie optymalnie dopasowanych do kreacji nośników outdoorowych w największych miastach.
Kreację przygotowała agencja Just. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.
Osoby odpowiedzialne ze strony Agencji: Iza Gulan, Marcin Gawęcki ,Bartłomiej Grynko. Osoby odpowiedzialne za kampanię ze strony Banku – Dawid Lach, Tomasz Molenda, Barbara Szołomicka.