Kampania reklamowa programu 'Gwiazdy tańczą na lodzie'
Ruszyła kampania drugiej edycji programu 'Gwiazdy tańczą na
lodzie'. Layouty oparte są na nowej wizualizacji TVP. Hasłem
przewodnim jest "Zobacz, jak płonie lód". W kolejnych miesiącach w
mediach zobaczymy inne kampanie programów Telewizji Polskiej.
05.03.2008 08:00
Kreację "Gwiazdy tańczą na Lodzie" oparto na wizerunku pary prowadzących. Gorące emocje i ogromny wysiłek, na jaki trzeba się zdobyć, aby osiągnąć perfekcję w tańcu na łyżwach, obrazują płomienie w tle.
Kampania promocyjna programu prowadzona będzie do 13 maja br. na łamach między innymi Gazety Wyborczej, Claudii i Tele Tygodnia. Działania obejmą także internet (Interia.pl) i outdoor (scroll, backlight, frontlight).
Autorem kreacji jest dział kreatywny Biura Marketingu i Promocji TVP. Kampanię zaplanował Zenith Optimedia.
To jedna z kilku kampanii, jakie w tej chwili prowadzi lub w przyszłości zamierza Biuro Marketingu i Promocji TVP.
Do 15 marca trwa kampania outdoorowa "Hitu na Sobotę". Tuż po niej przewidziano kampanię serialu "Glina". Kampania "Gliny", która również obejmie outdoor, potrwa przez dwa tygodnie do końca marca. Potem, do połowy kwietnia, będzie obecna w prasie - m.in. dzienniki (Gazeta Wyborcza) i tv guidy (Tele Tydzień).
W tym miesiącu w prasie obecne są też layouty nowego programu publicystycznego Jedynki "Cienie PRL", prowadzonego przez Bronisława Wildsteina. Kampanię zaplanowano we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach opinii. Zakończy się 24 marca.
Przewidziano też kampanię Pitbulla (7-30 marca). Zasięg - RMF FM i Radio ZET oraz magazyn Film. Dla Pitbulla, którego premiera trzeciej serii odbędzie w niedzielę 9 marca, przewidziano też niestandardowe działania. W 20 największych miastach Polski, gdzie obecne są punkty sieci wypożyczalni DVD Beverly Hills Video, pojawią się specjalnie zaprojektowane wkładki do płyt DVD.