Kampania kart kredytowych ING Banku Śląskiego

Kampania będzie komunikowana do końca lipca w prasie ogólnopolskiej, (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), Claudia, Avanti, Playboy, Voyage tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Wysokie Obcasy) oraz dwutygodnikach (Viva) i miesięcznikach Claudia, Avanti, Playboy, Voyage). Kampania skierowana jest przede wszystkim do posiadaczy kart kredytowych w innych bankach:

07.06.2005 08:41

- Nie będących klientami ING Banku ŚląskiegoBanku Śląskiego oraz będących Klientami ING Banku Śląskiego.

Oprocentowanie kart kredytowych w ING Banku Śląskim jest dużo mniejsze w porównaniu z kartami w innych bankach. Różnica, nawet dwukrotna, jest powalająca... Dlatego oferta ING Banku Śląskiego kładzie konkurencję na łopatki. Informacja ta została zobrazowana zdjęciem przedstawiającym przewracające się karty. Proste i jak wymowne...

Dodatkowo zaplanowana jest reklama outdoorowa: billboardy na terenie Warszawy oraz ustawianie się pod centrami biurowymi skuterów z nośnikami City light (kierowcy skuterów będą puszczać z głośników spot oraz rozdawać ulotki). Do Klientów ING Banku Śląskiego zostanie wysłany mailing, a po tygodniu rozpocznie się akcja telemarketingowa. Natomiast w oddziałach Banku będą eksponowane materiały POS.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Pan Western Media.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)