Kampania 'Daj im przyszłość' na ulicach Warszawy
Rusza nowa odsłona kampanii społecznej 'Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka' prowadzonej przez Urząd m.st. Warszawy.
14.12.2006 07:10
Od 15 grudnia na ulicach Warszawy zawiśnie kilkaset billboardów i citylightów z nowym plakatem informacyjnym kampanii promującej rodzicielstwo zastępcze.
Grudzień to nowa odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka”. Przez dwa tygodnie na 240 nośnikach reklamowych w całej stolicy zawisną plakaty z charakterystyczną dłonią z pacynkami, które mają przypomnieć warszawiakom o możliwości zakładania rodzinnych domów dziecka oraz innych form rodzinnej opieki zastępczej. Na plakatach będzie podany adres internetowej strony informacyjnej oraz numer bezpłatnej infolinii. Sto billboardów oraz 140 citylightów w wiatach przystankowych nieodpłatnie użyczyła firma AMS, rezygnując z opłaty za ekspozycję.
W połowie grudnia na ulice stolicy wyjedzie również 10 autobusów komunikacji miejskiej oklejonych logo z nową kreacją wizualną kampanii i podstawowymi informacjami o „Daj im przyszłość”. Warszawiacy będą mogli podróżować nimi do połowy marca przyszłego roku.
Nowy projekt kreacji wizualnej kampanii został wybrany w maju tego roku w drodze ogólnopolskiego konkursu zorganizowanego przez Urząd m.st. Warszawy i agencję Partner of Promotion – partnera kampanii – przy współudziale warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.