PolskaKaczyński przechodzi przez "mityczną szklaną ścianę"

Kaczyński przechodzi przez "mityczną szklaną ścianę"

Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało swój drugi spot w ramach "kampanii informacyjnej". Można w nim zobaczyć prezesa partii Jarosława Kaczyńskiego rozsuwającego szklane drzwi.

Kaczyński przechodzi przez "mityczną szklaną ścianę"
Źródło zdjęć: © PiS

18.07.2011 | aktual.: 18.07.2011 19:04

Nowy spot jest kontynuacją kampanii PiS zapoczątkowanej w ubiegłym tygodniu. Jak powiedział na specjalnym pokazie w poniedziałek szef sztabu PiS Tomasz Poręba, druga część kampanii ma na celu przedstawienie wizji Polski równych szans i doprowadzenie do tego, aby Polacy mogli realizować i spełniać swoje marzenia.

- Polacy mają poczucie, że nie mają równych szans, jeżeli chodzi o edukację, równość wobec prawa. Są po prostu dyskryminowani i nie mają możliwości bycia traktowanym w sposób równy i sprawiedliwy. O tym jest ten spot. Prawo i Sprawiedliwość jest partią, która chce otworzyć Polakom te symboliczne szklane drzwi, które blokują energię, entuzjazm i potencjał Polaków - przekonywał Poręba.

W 30 sekundowym filmiku pokazano grupę w większości młodych ludzi stojących przed zamkniętymi szklanymi drzwiami nowoczesnego budynku. Widać też, że niektórzy mogą wejść do środka "bocznymi drzwiami". Wówczas przed drzwiami pojawia się Kaczyński, który energicznie je rozsuwa i razem ze zgromadzonymi wchodzi do biurowca. Na koniec - podobnie jak w poprzednim spocie - pojawia się znaczek PiS i słychać głos: "Czas na odważne decyzje".

Jak podkreślił poseł PiS Mariusz Kamiński, najnowszy spot mówi o "zablokowanych możliwościach i aspiracjach Polaków", którzy chcą się rozwijać i spełniać swoje aspiracje.

- Często jednak napotykają na tę mityczną szklaną ścianę, nie mogą się przez nią przebić ze swoimi planami, marzeniami i aspiracjami. Ten spot mówi o tym, że dzięki temu, co zaprezentowaliśmy w naszym programie, Jarosław Kaczyński i PiS chce otworzyć Polakom te drzwi, chce spełniać ich aspiracje, chce pozwolić na to, aby uwolnić energie Polaków, dzięki czemu będziemy mogli rozwijać się jeszcze szybciej i jeszcze sprawniej - zaznaczył Kamiński.

Politycy PiS podkreślają, że kampania ma charakter informacyjny, a nie wyborczy i że działają w ramach prawa. - My nie robimy nic więcej ponad to, że informujemy Polaków, że mamy program, że mamy plan na rozwój, modernizację Polski - mówił Poręba.

Kamiński podkreślił, że w spocie jest "wyraźne odniesienie" do programu wyborczego PiS (w filmiku przez chwilę widać J. Kaczyńskiego w otoczeniu bohaterów spotu trzymających program PiS).

Jednak zarówno Kamiński, jak i Poręba podczas konferencji zanotowali po jednym przejęzyczeniu i określili filmik jako "spot wyborczy". - Każdy ma prawo do błędów i przejęzyczeń - tłumaczył swoją pomyłkę Kamiński.

Nowy spot zastąpi filmik emitowany od tygodnia w kilku ogólnopolskich telewizjach. Częścią obecnej kampanii PiS są też billboardy ukazujące szefa PiS i podpisane "Premier Jarosław Kaczyński - Czas na odważne decyzje".

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1072)