Trwa ładowanie...
d2czqg6
04-09-2007 08:00

Jesienna ofensywa piwa Królewskie


1 września ruszyła druga w tym roku kampania wizerunkowa marki
Królewskie.

d2czqg6
d2czqg6

Layout kampanii oraz towarzyszące mu hasło "Każdy może Królem być" mają podkreślać wysoką jakość Królewskiego.

Działania reklamowe tradycyjnie obejmują Warszawę oraz miejscowości podwarszawskie. W 15 miastach regionu zawisły siatki reklamowe, natomiast w stolicy kampania wykorzystuje szeroko pojęty outdoor: billboardy, siatki i środki komunikacji miejskiej.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Locomotiva, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaconcept.

d2czqg6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2czqg6
Więcej tematów