Trwa ładowanie...
d3byp22
04-09-2007 08:00

Jesienna ofensywa piwa Królewskie


1 września ruszyła druga w tym roku kampania wizerunkowa marki
Królewskie.

d3byp22
d3byp22

Layout kampanii oraz towarzyszące mu hasło "Każdy może Królem być" mają podkreślać wysoką jakość Królewskiego.

Działania reklamowe tradycyjnie obejmują Warszawę oraz miejscowości podwarszawskie. W 15 miastach regionu zawisły siatki reklamowe, natomiast w stolicy kampania wykorzystuje szeroko pojęty outdoor: billboardy, siatki i środki komunikacji miejskiej.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Locomotiva, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaconcept.

d3byp22
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3byp22
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj