iPhone już wpłynął na branżę komórkową
16 procent osób planujących w ciągu najbliższego pół roku kupić
telefon komórkowy, wyda swoje pieniądze na iPhone - wynika z
sondażu firmy ChangeWave.
07.08.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pod tym względem na drugim miejscu uplasowała się Motorola z wynikiem 14 procent.
Respondenci zostali m.in. zapytani o ich poziom zadowolenia z posiadanego obecnie telefonu komórkowego. Produkt Apple zanotował tu zdecydowanie najwyższy wskaźnik satysfakcji - 77 procent.
Za iPhonem znalazł się BlackBerry firmy Research In Motion (50 procent), a następnie urządzenia Sanyo (48 procent), LG (41 procent), Nokii (39 procent), Samsunga (37 procent), Motoroli (36 procent), Palm (34 procent) oraz Sony Ericssona (29 procent).
Z badania ChangeWave wynika, że najbliższe miesiące będą bardzo korzystne dla operatora komórkowego AT&T, który posiada wyłączność na sprzedaż iPhone'ów w USA. 30 procent respondentów planuje przenieść się do sieci AT&T w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Nietrudno domyślić się, że główną przyczyną takiego zachowania jest chęć posiadania najnowszego produktu firmy Apple.