Internetowy reality show Aktivista i Play
W lutym magazyn Aktivist wraz z nowym operatorem telefonii komórkowej Play wystartował z projektem multimedialnym.
07.02.2007 07:10
W oparciu o technologię komórkową trzeciej generacji i blog, Aktivist przygotował internetowy reality show - będzie można śledzić imprezowe zmagania sześciorga konkurentów, walczących o tytuł Mistrza Balangowicza i o 10 000 pln.
Każdy uczestnik programu dostanie multimedialną komórkę w sieci Play. Przeszkoleni w zakresie tworzenia i wysyłania filmów oraz zdjęć komórkowych będą dokumentować swoje ekscesy imprezowe przez kolejne cztery weekendy, wysyłając obrazy natychmiast po nakręceniu na swoje blogi na portalu aktivist.pl. Pierwsze filmy zostaną wysłane na video blogi projektu już pod koniec Marca.
- Ten program jest pierwszym krokiem do integracji funkcjonalności internetowej z możliwościami, jakie dają telefony trzeciej generacji. Jest również duże zainteresowanie kanałów telewizyjnych, żeby najlepsze momenty z Aktivist – Melanżu trafiły na wizję” – tłumaczy Zuza Ziomecka, wydawca Aktivista.
„Konkretnym zadaniem Balangowiczów będzie tworzenie dokumentacji wszystkich faz imprezowania – od przygotowania do wyjścia, przez szaleństwa na imprezie, skończywszy na 'po' – czyli wszystko od kaca, do pobudki w cudzym łóżku lub afterka w Tomba Tomba” – zdradza Katarzyna Zielecka, producentka projektu. „Fani naszych sześciu wariatów będą mogli śledzić ich poczynania i wejść z nimi w interakcję na stronie projektu oraz wysyłając do nich SMS-y moderowane przez Aktivista. Zwycięzcą programu będzie balangowicz z największa ilością punktów przyznanych przez głosujących internautów” – dodaje.
Sponsorem programu jest Play, nowy operator komórkowy.
Aktivist jest darmowym miesięcznikiem lifestylowym. Wydawcą tytułu jest Valkea Media Sp Zoo. „Aktivist” wychodzi w kontrolowanym nakładzie 110 000 egz. miesięcznie.