Trwa ładowanie...
d1j11ka
mbank
18-04-2008 08:00

Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe?

Ruszyła akcja ambientowa mBanku, która potrwa do połowy maja. Celem
kampanii jest umacnianie wizerunku mBanku jako banku bez większości
opłat i prowizji oraz wzrost akwizycji klientów.

d1j11ka
d1j11ka

Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja obejmie także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne będą tabliczki plexi z tym samym hasłem.

Kolejnym nietypowym miejscem, gdzie będzie się można zetknąć z kampanią mBanku będzie 25 największych klubów fitness (m.in. sieć "Gymnasion") oraz 15 basenów, gdzie przez miesiąc znajdować się będą naklejki na szafkach w szatni, lustrach w WC oraz pod prysznicami z hasłami, takimi, jak:

Ponadto kampania obejmie kina z sieci MultiKino i Silver Screen, gdzie hasła reklamowe znajdą się na koszach na śmieci oraz, w postaci naklejek, na lustrach w toaletach.

Uzupełnieniem kampanii ambientowej będą bannery w serwisie internetowym mBanku oraz megaboardy zlokalizowane przy niektórych Centrach Finansowych.

Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.

d1j11ka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1j11ka
Więcej tematów