Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe?
Ruszyła akcja ambientowa mBanku, która potrwa do połowy maja. Celem
kampanii jest umacnianie wizerunku mBanku jako banku bez większości
opłat i prowizji oraz wzrost akwizycji klientów.
18.04.2008 | aktual.: 18.04.2008 11:15
Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja obejmie także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne będą tabliczki plexi z tym samym hasłem.
Kolejnym nietypowym miejscem, gdzie będzie się można zetknąć z kampanią mBanku będzie 25 największych klubów fitness (m.in. sieć "Gymnasion") oraz 15 basenów, gdzie przez miesiąc znajdować się będą naklejki na szafkach w szatni, lustrach w WC oraz pod prysznicami z hasłami, takimi, jak:
Ponadto kampania obejmie kina z sieci MultiKino i Silver Screen, gdzie hasła reklamowe znajdą się na koszach na śmieci oraz, w postaci naklejek, na lustrach w toaletach.
Uzupełnieniem kampanii ambientowej będą bannery w serwisie internetowym mBanku oraz megaboardy zlokalizowane przy niektórych Centrach Finansowych.
Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.