Herbapol Lublin SA z Agencją McCann Erickson Polska
Agencja McCann Erickson Polska opracowała dla Herbapolu Lublin SA strategię dalszego rozwoju marki.
Współpraca z agencją McCann Erickson dotyczyła wyznaczenia podstawowej kompetencji marki korporacyjnej, opracowania jej wartości i osobowości, racjonalizacji portfela produktów i marek produktowych oraz przyjęcia jednolitych zasad brandingu w poszczególnych segmentach rynkowych.
Tomasz Olak, kierujący marketingiem Herbapolu Lublin, poinformował, że firma zamierza zwiększyć swoją aktywność rynkową, wspierając zarówno istniejące, jak i nowe produkty. Przygotowany został wstępny plan działań komunikacyjnych na najbliższe lata. W trakcie prac wykorzystano narzędzia strategiczne sieci McCann Erickson, składające się na tzw. Demand Chain.
Herbapol istnieje od ponad 50 lat i jest liderem polskiego rynku zielarskiego. Ma w swej ofercie herbaty ziołowe i owocowe, syropy owocowe, oraz środki farmaceutyczne i suplementy diety przygotowane z ziół i roślin leczniczych. Produkty Herbapolu dostępne są zarówno w sklepach spożywczych, jak i w aptekach, a jego portfolio obejmuje takie m.in. marki produktowe jak: Zielnik Polski, Zielnik Apteczny, SlimFigura, Naturalna Odnowa, Owocowa Spiżarnia, Herbaciany Ogród.