Trwa ładowanie...
dq3ikxg
Grupa Żywiec
29-10-2007 08:00

Grupa Żywiec ma najlepszy wizerunek ze wszystkich polskich firm


Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu "Manager Magazin" -
"Mistrzowie Wizerunku". Awansowała tym samy z 27 miejsca w roku
2006. Firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i
dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw.

dq3ikxg
dq3ikxg

Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu "Manager Magazin" - "Mistrzowie Wizerunku". W najważniejszych w kraju badaniach wizerunkowych - Image Profile uczestniczyło 100 spośród największych i najbardziej znanych firm działających w Polsce. Konkurujące ze sobą firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw, wylosowanych z ogólnopolskiej bazy REGON. Managerowie oceniali przedsiębiorstwa w skali od 1 do 10 w takich kategoriach: jakość produkcji lub usług, innowacyjność, podejście do klienta, dynamika wzrostu oraz osiągnięcia w komunikacji (czyli w reklamie i PR).

Manager Magazin napisał: "Grupa Zywiec, po raz kolejny, udowadnia, że z wizerunkiem firmy jest tak jak z angielskim trawnikiem. Aby osiągnąć dobre rezultaty, potrzeba wielu lat cierpliwej pracy".
Natomiast zdaniem Krzysztofa Ruta Dyrektora Ds. Korporacyjnych Grupy Żywiec: "na zwycięstwo w tym rankingu pracowaliśmy przez wiele lat. To dla nas wielki zaszczyt. Wiemy, że "szlachectwo zobowiązuje". Dlatego oprócz dalszej poprawy wyników będziemy koncentrować się na polityce otwartej komunikacji, odpowiedzialności społecznej i wzmacnianiu wizerunku firmy przyjaznej pracownikom i kontrahentom"

Ranking Mistrzów Wizerunku Manager Magazin "pierwsza piątka"

LP. FIRMA

    1. Grupa Żywiec
    1. TVN
    1. Hewlett - Packard
    1. Toyota Motor Poland Company
    1. Grupa Danone.
dq3ikxg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dq3ikxg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj