Grupa Żywiec ma najlepszy wizerunek ze wszystkich polskich firm
Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu "Manager Magazin" -
"Mistrzowie Wizerunku". Awansowała tym samy z 27 miejsca w roku
2006. Firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i
dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw.
Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu "Manager Magazin" - "Mistrzowie Wizerunku". W najważniejszych w kraju badaniach wizerunkowych - Image Profile uczestniczyło 100 spośród największych i najbardziej znanych firm działających w Polsce. Konkurujące ze sobą firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw, wylosowanych z ogólnopolskiej bazy REGON. Managerowie oceniali przedsiębiorstwa w skali od 1 do 10 w takich kategoriach: jakość produkcji lub usług, innowacyjność, podejście do klienta, dynamika wzrostu oraz osiągnięcia w komunikacji (czyli w reklamie i PR).
Manager Magazin napisał: "Grupa Zywiec, po raz kolejny, udowadnia, że z wizerunkiem firmy jest tak jak z angielskim trawnikiem. Aby osiągnąć dobre rezultaty, potrzeba wielu lat cierpliwej pracy".
Natomiast zdaniem Krzysztofa Ruta Dyrektora Ds. Korporacyjnych Grupy Żywiec: "na zwycięstwo w tym rankingu pracowaliśmy przez wiele lat. To dla nas wielki zaszczyt. Wiemy, że "szlachectwo zobowiązuje". Dlatego oprócz dalszej poprawy wyników będziemy koncentrować się na polityce otwartej komunikacji, odpowiedzialności społecznej i wzmacnianiu wizerunku firmy przyjaznej pracownikom i kontrahentom"
Ranking Mistrzów Wizerunku Manager Magazin "pierwsza piątka"
LP. FIRMA
- Grupa Żywiec
- TVN
- Hewlett - Packard
- Toyota Motor Poland Company
- Grupa Danone.