Gazety w sieci czytane są coraz dłużej

Serwisy amerykańskich magazynów coraz popularniejsze.

Chociaż coraz więcej osób odwiedza strony internetowe amerykańskich magazynów, dochody z reklam nie rosną tak szybko jak liczniki odwiedzin.

Liczba osób odwiedzających strony internetowe amerykańskich magazynów wzrosła w ciągu pierwszego kwartału o 5,3%, jednak wydawcy nie odczuwają tego zauważając znacznie słabszy wzrost sprzedaży reklam w serwisach magazynów.

Ponad 59 milionów osób odwiedziło strony amerykańskich magazynów w pierwszym kwartale 2007 roku powodując np. w styczniu rekordową liczbę odwiedzin wynoszącą 3,1 miliarda wejść, informuje Newspaper Association of America (NAA) cytując wyniki badań wykonanych przez agencję Nielsen/NetRatings. Wzrost i liczba odwiedzających są najwyższe od 2004 roku, kiedy agencja rozpoczęła badania ruchu internautów na stronach magazynów.

„Serwisy internetowe magazynów zwiększają liczby odwiedzających zwiększając tym samym zyski wydawców. Staje się to dzięki przyciąganiu młodszych internautów, spragnionych najnowszych, wartościowych informacji i szukających ich właśnie na takich stronach” powiedział szef NAA, John Sturm.

Główni wydawcy ze Stanów Zjednoczonych, tacy jak Gannett, The New York Times oraz Tribune chociaż notują mniejsze dochody z reklam w internecie to mają nadzieję, że wkrótce czytelnicy odwiedzający serwisy online przyczynią się do zrekompensowania strat związanych z wciąż spadającą sprzedażą magazynów drukowanych.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)