Garnier: Na ratunek już w 5 godzin


Najnowsza kampania reklamowa polskiego oddziału agencji reklamowej
Publicis promuje produkty Garnier Czysta Skóra.

07.11.2007 08:00

Dzięki połączeniu naturalnych składników i innowacyjnej formuły nowe produkty Garnier Czysta Skóra zapewniają głębokie oczyszczanie skóry twarzy i gwarantują nieskazitelną cerę już 5 godzin po pierwszym zastosowaniu - taki jest główny przekaz kolejnej kampanii reklamowej autorstwa agencji reklamowej Publicis, przygotowanej dla firmy Garnier.

Kampania reklamowa promująca produkty Garnier Czysta Skóra jest realizowana w prasie pod hasłem "Na ratunek już w 5h". Utrzymane w młodzieżowym klimacie layouty prasowe preparatu SOS na pryszcze można zobaczyć w takich tytułach jak: Twist, Avanti, Bravo Girl.

Natomiast reklama prasowa Czysta Skóra płatki oczyszczające pojawi się na łamach Cosmopolitan, Joy, Naj, Dziewczyna i Bravo.

Kampanię płatków oczyszczających Garnier wesprą dwa telewizyjne spoty reklamowe, 30 - sekundowy, emitowany na antenie: TVN, Polsat, TVP, oraz 15 - sekundowy film reklamowy emitowany w młodzieżowych stacjach muzycznych MTV i VIVA.

"Kampanię kierujemy do młodych i bardzo wymagających konsumentów, którzy tak jak nasze bohaterki chcą pokazać się z jak najlepszej strony. Dlatego promując nowe produkty z gamy Garnier Czysta Skóra położyliśmy wyraźny akcent na szybkość ich działania - zaledwie 5 godzin od użycia produktu - i niezawodność terapii oczyszczającej" - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

Media zaplanował ZenithOptimedia Group.


Kampania - SOS na pryszcze

Klient: L'Oreal Polska:

Przedstawiciel klienta:
Dorota Kozłowicz - Group Product Manager Garnier
Mateusz Gordon - Product Manager Garnier

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Sylwia Wilska - Account Executive

Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV

Kreacja:
Bartek Mularczyk - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter
Irena Jagielak - Copywriter

Początek kampanii: 05.11.2007

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)