Eurosport promuję Brazylię w Europie


Embratur, Brazyliska Izba Turystyczna, oraz Eurosport przeprowadzą
kampanię promującą Brazylię w Europie. W jej ramach Eurosport
wyemituje specjalne programy, wywiady i kampanie reklamowe na temat
Brazylii.

16.07.2007 08:00

Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecna na antenach Eurosportu i Eurosport 2.

Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programów Sport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejsze miejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportowe imprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny 90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jak capoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.

Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowy spot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym w Brazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którym odbywa się sportowa impreza.

Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, który będzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowej platformie Eurosportu.

Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówek telewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15 lipca do października.

Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Minister ds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej Izby Turystycznej Jeanine Pires.

Zobacz także
Komentarze (0)