Europejska kampania reklamowa firmy Dell
Dell prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do swoich klientów biznesowych w 17 krajach Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA).
08.03.2007 07:10
Kampania pod hasłem „Did You Know ...” (Czy wiesz, że...) obejmuje ogłoszenia w prasie i w Internecie oraz w przypadku niektórych krajów również na nośnikach zewnętrznych - outdoor.
Kampania prezentuje ofertę Dell skierowaną do przedsiębiorstw oraz przedstawia wdrożone rozwiązania.
Kampania została opracowana we współpracy ze strategicznymi partnerami Dell – firmami: Microsoft®, Intel® i AMD™.
Kampania „Did You Know” prowadzona jest w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Irlandii, Belgii, Holandii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Danii, Włoszech, Polsce, Rosji, Republice Południowej Afryki, Szwajcarii i Portugalii.