Trwa ładowanie...
d2oqyu8
09-05-2006 06:45

Erotyzm i przemoc znikną z TVP podczas pielgrzymki

"Gazeta Wyborcza" pisze, że na czas pielgrzymki papieża do Polski z reklam nadawanych w Telewizji Polskiej mają zniknąć wulgarność, erotyzm i przemoc. Dyrektor Biura Reklamy Zbigniew Badziak szacuje, że zakaz emisji dotknie nie więcej niż kilkanaście procent wszystkich reklam.

d2oqyu8
d2oqyu8

Badziak mówi, że TVP nie chce, aby widzowie nastawieni na relacje z mszy świętej czuli się urażeni formą i treścią, która nie pasuje do podniosłej atmosfery wizyty papieża. W ogóle nie będzie bloków reklamowych tuż przed i po relacjach z mszy świętej.

"Gazeta Wyborcza" przypomina, że papież będzie gościł w Polsce od 25 do 28 maja. Biuro Reklamy już ustaliło, że zdjęte zostaną reklamy między innymi piwa, produktów higieny intymnej, środków antykoncepcyjnych, bielizny osobistej, materiałów wybuchowych i łatwopalnych.

Dziennik pisze, że reklamy, które mogą urazić wrażliwszych widzów, będzie wyłuskiwać specjalna komisja kolaudacyjna, która od 15 maja zacznie działać w TVP. (IAR)

d2oqyu8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2oqyu8
Więcej tematów