PolskaElektroniczny Narodowy Bank Polski

Elektroniczny Narodowy Bank Polski

Klienci NBP będą mogli bezpiecznie kontaktować się z bankiem telefonicznie w celu uzyskania informacji o saldzie i obrotach na rachunku, a od jesieni możliwe ma być prowadzenie wszystkich rachunków z wykorzystaniem elektronicznej wymiany danych i Internetu - to podstawowe założenia uchwały w sprawie wprowadzenia "Regulaminu otwierania i prowadzenia przez Narodowy Bank Polski rachunków bankowych w złotych dla podmiotów nie będących bankami".

21.06.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Zdaniem banku, uchwała przyczyni się do podniesienia standardu obsługi klientów.

NBP zobowiązuje się do przeprowadzenia rozliczenia pieniężnego w terminie nie przekraczającym 4 dni roboczych. Uchwała precyzyjnie określa zasady odpowiedzialności banku za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie zlecenia płatniczego, wprowadza też podstawy do elektronicznych kontaktów klient-bank w postaci składania na dyskietkach zleceń płatniczych zakończonych podpisem elektronicznym. (jd)

nbpnarodowybank
Zobacz także
Komentarze (0)