Electronic Arts kupuje licencję na silnik Unreal 3
EA wykupiło od Epic Games licencję na możliwość wykorzystania silnika Unreal Engine 3 w nadchodzących tytułach. Zdaniem przedstawicieli EA pozwala on na wykazanie się artystom bez obciążania ich potrzebą ciągłych konsultacji z programistami.
Unreal Engine 3 to nie tylko silnik napędzający ewentualne przyszłe tytuły. To także zbiór narzędzi ułatwiających pracę z nim, w tym specjalne wtyczki do narzędzi programistycznych i rozbudowane edytory poziomów - czyli tzw. framework.
23.08.2006 00:39
EA nie chce na razie zdradzić, w których produkcjach będzie wykorzystywany Unreal Engine 3. Paul Lee, szef EA Studios, mówi tylko, że "[firma] dostarcza swym grupom deweloperskim narzędzia, które są im potrzebne do tworzenia świetnych gier".
Dodatkowe screenshoty z UE3: witryna producenta - http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml* więcej w serwisie PC World Komputer &*187;