PolskaDzieci na ulicy - pokażmy im świat

Dzieci na ulicy - pokażmy im świat

Wspólnie możemy pomóc dzieciom, które większość czasu spędzają na ulicach; dzieciom pochodzącym z rodzin dysfunkcyjnych, patologicznych czy ubogich. Serdecznie zapraszamy do wsparcia Kampanii społecznej "Dzieci na ulicy – pokażmy im świat" Fundacji Wspólna Droga – United Way Polska.

Wyślij sms o treści ALENUDA na numer 74 039 do końca lipca 2007. Koszt SMS wynosi 4zł + VAT

Pozyskane środki przeznaczone zostaną na indywidualne kursy dla młodzieży: prawa jazdy, językowe, komputerowe, artystyczne, a także projekty edukacyjno-wychowawcze, realizowane przez pedagogów ulicy, poprawiające umiejętności społeczne i wyrównujące szanse młodzieży z rodzin zaniedbanych.

Charytatywna linia SMS została uruchomiona dzięki przychylności operatorów sieci komórkowych: ERA, HEYAH, ORANGE, PLUS, SAMI SWOI, którzy całość funduszy przekażą na cele kampanii.

"Dzieci na ulicy..." to element projektu PARTNERSTWO DLA DZIECI, który łączy samorząd, biznes, organizacje pozarządowe, środowiska naukowe i media w celu tworzenia rozwiązań pomocowych dla dzieci "wychowujących się" na ulicach oraz wzmocnienia istniejącego systemu opieki nad dzieckiem zaniedbanym i promowania dobrych praktyk.

W ramach PARTNERSTWA realizowane są szkolenia dla pedagogów ulicy, obozy socjoterapeutyczne i turystyczne dla dzieci, warsztaty filmowe, teatralne, plastyczne, kursy tańca, projekt "Wspólna Praga", dotyczący przekształcania podwórek praskich w miejsca przyjazne dzieciom.

Swój akces do PARTNERSTWA zgłosili już m.in.: Urząd Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Polska Liga Koszykówki, Procter&Gamble, American Express, Clear Channel, Fortis Foundation Polska (należąca do grupy Fortis Bank), Hotel Marriott, Leroy Merlin.

Kampania medialna "Dzieci na ulicy..." jest dziełem firmy Saatchi&Saatchi, która pro bono przygotowała citylighty, spoty telewizyjne oraz spoty radiowe, które otrzymały I nagrodę w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007 w kategorii reklamy radiowej.

Więcej na temat kampanii "Dzieci na ulicy..." oraz PARTNERSTWA DLA DZIECI na stronie www.alenuda.pl.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)