Dwie wieże ustawione z butelek Coca-Coli. Tak sklep obchodzi 15. rocznicę ataku na WTC
• Amerykańska sieć sklepów Walmart wraz z Coca-Colą wpadły na kontrowersyjny pomysł uczczenia 15. rocznicy ataków na World Trade Center
• W sklepie pojawiła się wyspa z napojami ułożonymi na kształt dwóch wież
• Nad "wystawą" widnieje napis: Nigdy nie zapomnimy
Na dwa dni przed 15. rocznicą ataku na World Trade Center, jedna z największych sieci sklepów w USA postanowiła upamiętnić wydarzenia z 11 września 2001 r. w kontrowersyjny sposób. Na terenie sklepu umieszczono konstrukcję z butelek Coca-Coli, która kształtem ma nawiązywać do dwóch wież, które zostały zburzone w ataku terrorystycznym. Nad konstrukcją widnieje napis: Nigdy nie zapomnimy.
Ta "wystawa" oburzyła Amerykanów. Internauci byli wściekli i nie pozostawili na sklepie suchej nitki. W efekcie Walmart usunął "wystawę" z terenu sklepu. Sieć obwinia Coca-Colę i twierdzi, że to właśnie koncern był inicjatorem pomysłu.