Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 statuetki w konkursie
Magellan Awards 2007 organizowanym przez League of American
Communications Professionals LLC (LACP).
19.12.2007 08:00
Obydwa projekty zostały uhonorowane Gold Magellan Award w kategorii Community Relations.
Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers jest programem edukacyjnym realizowanym pod auspicjami Procter & Gamble. Celem jest umożliwienie rodzicom "patrzenia na świat oczami dziecka", a tym samym poszerzenia ich wiedzy i wspierania w kolejnych etapach jego rozwoju. Wyjątkowo atrakcyjna forma pozwoliła ciekawie zaprezentować ważne dla projektu treści.
Drugim nagrodzonym programem jest projekt "Bezpiecznie na drogach z 3M". Firma 3M, będąca liderem na światowych rynkach w większości oferowanych linii produkcyjnych, zdecydowała się podjąć konkretne działania, w związku z wzrastającym zagrożeniem na polskich drogach. Tak powstał program, mający na celu przyciągnięcie uwagi społeczeństwa na bezpieczeństwo na polskich drogach.
Celem konkursu Magellan Awards Communications Campaign Competition jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów.