Trwa ładowanie...
d3f47xz
05-10-2005 08:21

Duży wzrost wyjazdów z Polski do W.Brytanii

Brytyjska Centrala Turystyczna VisitBritain, promująca turystycznie Wielką Brytanię na świecie, powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd obsługę komunikacyjną swoich działań w Polsce.

d3f47xz
d3f47xz

Celem działalności VisitBritain jest zwiększenie zainteresowania Polaków wyjazdami do Wielkiej Brytanii. Organizacja realizuje światową kampanię marketingową pod hasłem "Leading the World to Britain". Do krajów objętych działaniami promocyjnymi dołączyła również Polska, która została uznana za rynek z ogromnym potencjałem wzrostu. VisitBritain poprzez swoje działania chce dotrzeć do grup docelowych z informacją o szerokiej ofercie turystycznej i biznesowej Zjednoczonego Królestwa..

VisitBritain oferuje najważniejsze informacje na temat Zjednoczonego Królestwa jako fascynującego kraju, jego atrakcji turystycznych, ciekawostek oraz osobliwości. Jednocześnie dysponuje informacjami na temat aktualnych wydarzeń kulturalnych, przepisów wjazdowych, cen i ofert turystycznych.

Jako narodowa organizacja turystyczna VisitBritain ściśle współpracuje z krajowymi izbami turystyki w Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej. Posiada 23 przedstawicielstwa w 35 krajach i zatrudnia 450 pracowników. Realizowane przez VisitBritain projekty marketingowe były wielokrotnie nagradzane za skuteczność i kreatywność. W 2004 r. organizacja otrzymała nagrodę World's Travel Awards 2004.za najlepszą stronę internetową www.visitbritain.com

Wielka Brytania jest krajem atrakcyjnym dla turystów, biznesmenów i studentów. W 2004 roku łączna liczba przyjazdów turytycznych do Wielkiej Brytanii wyniosłą 27,7 mln, w tym 528 tys. z Polski. W ostatnim czasie zainteresowanie w Polsce wyjazdami do Wielkiej Brytanii ogromnie wzrosło: w 2004 r. wzrost wyjazdów z Polski wyniósł aż 63%.

d3f47xz

VisitBritain, poprzez agencję Sigma będzie realizował koncepcję kampanii promocyjnej i PR mającej na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku Wielkiej Brytanii jako światowej klasy marki turystycznej oraz zwiększenie zainteresowania ofertą biznesową i edukacyjną kraju. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja i nadzór nad całością działań promocyjnych. Zadanie to obejmuje stworzenie strategii komunikacji i liczne działania medialne, takie jak nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, organizowanie wyjazdów i konkursów prasowych, opracowywanie i dystrybucja materiałów prasowych, monitoring mediów, ponadto zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi.

d3f47xz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3f47xz
Więcej tematów