Drukują, kopiują, faksują i skanują ...

HP Color LaserJet 2800 to nowe, kolorowe, wielofunkcyjne  urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań reklamowych jest poinformowanie o nowym produkcie, jak również o promocyjnej ofercie pozostałych urządzeń wielofunkcyjnych HP, zarówno atramentowych jak i laserowych. Grupę docelową kampanii stanowią przede wszystkim właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

07.06.2005 08:41

Urządzenia wielofunkcyjne HP, nazywane inaczej AiO (all-in-one), to połączenie drukarki, kopiarki i skanera oraz opcjonalnie faksu. Ta integracja kilku funkcji w jednym urządzeniu zapewnia zarówno oszczędność miejsca jak i kosztów. HP Color LaserJet 2800 to najmniejsze kolorowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne HP na rynku. W przygotowanych reklamach prasowych skrót AIO jest wytłumaczony również jako: "Ambicja, Innowacja, Obowiązek". Ogłoszenia ukażą się w pismach: Wprost, BusinessWeek, Polityka, Forum, Newsweek, Przekrój, OZON, Chip oraz PC World Komputer.

Reklamy składają się z trzech części umieszczanych na kolejnych stronach . Na pierwszej stronie widnieje reklama najnowszej serii laserowych urządzeń wielofunkcyjnych z serii 2800. Dwie pozostałe reklamy przedstawiają ofertę urządzeń laserowych monochromatycznych oraz kolorowych atramentowych.

Kampanię prasową wspierają również spoty radiowe emitowane m.in. w stacjach: Radio Zet, Klasyka103,7 FM, Kolor, PiN 102 FM, RMF FM i TOK FM. Publicis przygotował dwie powiązane ze sobą reklamy.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)