Dobre wyniki oglądalności Grupy TVN
Grupa TVN podała wyniki oglądalności swoich kanałów za styczeń 2008
r.
W styczniu 2008 r. zagregowany całodobowy udział w rynku kanałów Grupy TVN wzrósł do 20,7% z 20,3% w analogicznym okresie 2007 r. Zagregowany udział w rynku kanałów Grupy TVN w prime time wzrósł do 23,4% z 23,2 % w styczniu 2007 r.
Ogólny udział w prime time kanału TVN wyniósł 19% w porównaniu do 19,2% w analogicznym okresie 2007 r. Wynik TVN był o ponad 1 punkt procentowy wyższy od wyników odnotowanych przez Polsat (17,8%) i TVP2 (17,5%). Ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł 15,4% w porównaniu do 15,6% w styczniu 2007 r. W grupie docelowej (16-49, miasta powyżej 100.000) udział kanału TVN w prime time wyniósł 24,5% w porównaniu do 26% w styczniu
2007 r.
W styczniu 2008 r. w zasięgu swojego nadawania TVN w prime time ogólny udział wyniósł 21,6% i był najwyższy spośród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce. TVN wyprzedził o ponad 5 punktów procentowych Polsat (16,4%) i o prawie 6 punktów procentowych TVP2 (15,7%).
W komercyjnej grupie docelowej (16-49) TVN był najchętniej oglądanym w prime time kanałem telewizyjnym w Polsce (21,5%). TVN wyprzedził o ponad 2 punkty procentowe TVP1 (19,3%) i Polsat (18,9%) i o ponad 7 punktów procentowych TVP2 (14,4%). Ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł 17,5% - podano w komunikacie.