DHL: My oszczędzamy Twój czas. Ty decydujesz, co z nim zrobić
Pod hasłem "Dostawy terminowe do g. 12.00 w Polsce, Europie i na
świecie - My oszczędzamy Twój czas. Ty decydujesz co z nim zrobić"
wystartowała kampania reklamowa międzynarodowych i krajowych usługi
terminowych DHL Express 12.
11.06.2008 08:00
Jej celem jest przekazanie informacji o ujednoliceniu oferty dostaw terminowych do godziny 12:00, które teraz realizowane są w Polsce, Europie i na świecie. Kampania potrwa 3 tygodnie, rozpoczęła się 2 czerwca, zakończy 22. Jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii reklamowej usług terminowych w Europie.
Kampania wykorzystuje przede wszystkim telewizję oraz internet. Trzy spoty reklamowe o długości 30' i dwie 15' są emitowane w czterech stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 24. Reklamom towarzyszą banery na portalach Onet.pl i gazeta.pl z linkiem do głównej strony kampanii www.dhltime.pl.
Zgodnie z przyjętą przez DHL Express strategią marketingu 360 stopni kampanię reklamową uzupełniają działania skierowane bezpośrednio do klientów (oferta promocyjna, direct marketing) i pracowników. Klienci korzystający z usług krajowych dotrzymają "Mailing z Grzegorzem", bohaterem spotów i banerów. Grzegorz zachęca odbiorców do stałego korzystania z usług terminowych na terenie Polski oraz radzi, jaki rodzaj kontaktu z DHL jest najlepszy. Nagrodą za zrealizowanie przesyłki krajowej z dostawą do 12:00 jest możliwość otrzymania puzzli DHL. Promocja ta obowiązuje także w przypadku przesyłek nadawanych w punktach przyjęć, w których zostały umieszczone materiały reklamowe kampanii. Specjalnie dla pracowników firmy została przygotowana kampania wewnętrzna.
Kampania została przygotowana przez pion komunikacji marketingowej DHL Express wspólnie z agencją reklamową Ogilvy & Mather. Za przygotowanie planu mediowego odpowiadał dom mediowy Carat.