"Detal Dzisiaj Network" będzie miesięcznikiem


Od stycznia wydawany do tej pory jako dwutygodnik poświęcony
rynkowi FMCG magazyn "Detal Dzisiaj - Network" (Trade Press)
ukazywać się będzie co miesiąc. W związku ze zmianą częstotliwości
wydawania pisma nie jest jednak planowana na razie zmiana jego
makiety.

04.01.2008 08:00

- Na łamach magazynu prezentowane będą nie poszczególne rynki produktów, jak do tej pory, ale opinie kluczowych graczy o całych grupach produktów. Przykładem może być przygotowywane do numeru 1/2008 zestawienie zatytułowane "Obiadowa półka", w którym pojawią się producenci bulionów, zup, makaronów, ketchupów, przypraw itp. - mówi redaktor naczelny "Detal Dzisiaj - Network" Witold Nartowski.

Opinie o poszczególnych segmentach rynku będą uzupełnieniem do szczegółowej prezentacji rynków produktów. Magazyn pisać będzie też o najważniejszych osobach stojących za "Success Stories" w branży FMCG prezentując zarówno ich sylwetki zawodowe, jak i prywatne zainteresowania. Dodatkowym elementem pojawiającym się na łamach każdego numeru będzie cover story - omówienie najistotniejszego w danym momencie problemu nurtującego przedstawicieli rynku FMCG w Polsce.

W dalszym ciągu w "Detal Dzisiaj Network" obecne będzie badanie Category Stock Master, z którego można dowiedzieć się, kto osiąga najlepsze wyniki pod względem obecności jego produktów na sklepowej półce. Pismo nadal będzie też prezentować ofertę wyposażeniową dla sieci handlowych, obraz poszczególnych kategorii w reklamach umieszczanych w gazetkach promocyjnych sieci, a także temat numeru oraz komentarze i felietony analityków rynku FMCG.

"Detal Dzisiaj Network" ukazuje się na rynku od 1998 roku, do stycznia 2007 roku pismo wychodziło pod tytułem "Supermarket News".

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)