Trwa ładowanie...
sąd
08-07-2010 00:45

Dentystka zawstydziła pacjenta. Teraz za to zapłaci

Dwie instancje sądowe musiały rozstrzygać w Lublinie spór między pacjentem i dentystką, donosi "Rzeczpospolita". Przegraną okazała się lekarka.

Dentystka zawstydziła pacjenta. Teraz za to zapłaciŹródło: AFP
d9wwd48
d9wwd48

A wszystko zaczęło się od reklamacji usługi protetycznej. Kiedy pani stomatolog zwlekała z wydaniem pacjentowi rachunków za usługę, ten poprosił o pomoc miejskiego rzecznika konsumentów.

Rzecznik zażądał od lekarki wyjaśnień, a ta napisała m.in., że "usługa została wykonana prawidłowo w odniesieniu do warunków panujących w jamie ustnej (braki w uzębieniu, zaniedbania higieniczne)".

Zdaniem pacjenta podanie tych informacji naruszyło tajemnicę lekarską i spowodowało, że czuł się zawstydzony przed pracownikami biura rzecznika.

Sąd - ale dopiero w II instancji - podzielił pogląd pacjenta. Dentystkę kosztowało to tysiąc złotych zadośćuczynienia.

d9wwd48
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d9wwd48
Więcej tematów