Czekolady Milka - nowy smak w nowych opakowaniach
Kraft Foods Polska S.A. zmienił formułę smakową znanych na całym świecie czekolad Milka.
05.10.2005 | aktual.: 05.10.2005 09:19
Podczas testów konsumenci ocenili nowy smak czekolad jako lepszy, bardziej kremowy i bardziej mleczny. Wprowadzeniu nowych smaków na polski rynek towarzyszy zmiana opakowań klasycznych 100-gramowych czekolad.
"Chcieliśmy zaoferować polskim konsumentom nowość pod marką, którą już znają i lubią. Wstępne badania pokazują, że nam się to udało. Konsumenci docenili nowy smak i nowe opakowanie. Ulepszona czekolada Milka już przyciąga uwagę Klientów, co z pewnością przełoży się na wzrost popularności i sprzedaży tego produktu" - powiedziała Małgorzata Faraś, kierownik ds. komunikacji Kraft Foods Polska S.A.
Wprowadzeniu nowych czekolad Milka towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL. Agencja Gruppa 66 Ogilvy przygotowała nową reklamę z udziałem jednej z ikon marki Milka - sympatycznych świstaków. Polscy telewidzowie będą mogli ją zobaczyć m.in.: w TVP 1 i 2, Polsacie, TVN, TVN 7 i TV 4. W miejscach sprzedaży pojawią się również plakaty i specjalne promocyjne stojaki - półki na czekolady.