Coca-Cola będzie komentować informacje na Wirtualnej Polsce
Coca-Cola Poland Services w ramach multimedialnej kampanii
reklamowej wprowadzającej na polski rynek nowy napój przeprowadzi
we współpracy z serwisem Wirtualne Polska niestandardową akcję
promocyjną. 22 kwietnia na stronie głównej portalu pojawią się
reklamy Coca-Coli bezpośrednio nawiązujące do bieżących informacji
pojawiających się w witrynie.
22.04.2008 08:00
Po raz pierwszy w Polsce dzięki wykorzystaniu technologii Flash Media Server kreacje marki Coca-Cola Zero na stronie głównej wp.pl będą przygotowywane w czasie rzeczywistym. Zajmie się tym copywriter, który siedząc w studiu, będzie w ciągu dnia na bieżąco, w zaskakujący i niekonwencjonalny sposób, komentował treści publikowane na portalu. Hasła reklamowe podkreślające wizerunek marki dostosowywane do informacji redakcyjnych wp.pl będą się pojawiać na stronie głównej w dwóch różnych formatach reklamowych: skyscraperach i double billboardzie.
- Ten pionierski na naszym rynku element kampanii internetowej ma wzmocnić wizerunek Coca-Coli Zero jako marki innowacyjnej, która nie poddaje się klasycznym zasadom i inspiruje konsumentów do kwestionowania ogólnie przyjętych konwencji - uzasadnia Szymon Michalik, brand manager nowego napoju. - Reklama realizowana w czasie rzeczywistym jest kolejnym elementem kampanii, która zarówno w swojej formie, jak i treści oddaje niekonwencjonalny i bezkompromisowy charakter marki Coca-Cola Zero - dodaje.
Akcja odbędzie na portalu wp.pl 22 kwietnia i będzie stanowiła zwieńczenie konkursu Coca-Coli Zero, który odbywa się na stronie www.cokezero.pl. Pomysłodawcą projektu jest dom mediowy Starcom, który wraz z Next, departamentem mediów interaktywnych Starcom MediaVest Group, obsługuję firmę Coca-Cola Poland Services w zakresie planowania i zakupu mediów. Kreacją zajmuje się agencja reklamowa Publicis, a od strony technologicznej projekt nadzoruje agencja interaktywna K2.