Clear Channel Poland inwestuje i rozwija sieć
Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje plan budowy kolejnych nośników 18m2 w oparciu o lokalizacje pozyskane przed końcem 2006 r.
17.01.2007 07:10
Obecnie sieć liczy 1 000 powierzchni zlokalizowanych w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Budowa sieci rozpoczęła się pod koniec 2005 r. w oparciu o lokalizacje wokół oraz na terenie centrów handlowych. Realizowany obecnie trzeci etap rozwoju sieci bazuje wyłącznie na lokalizacjach miejskich i przewiduje osiągnięcie 1 500 powierzchni reklamowych.
„Proces pozyskiwania nowych, atrakcyjnych lokalizacji jest obecnie coraz trudniejszy. W naszym przypadku trwało to niemal cały ubiegły rok. Dzięki temu wysiłkowi w 2007 r. do naszej sieci wejdą tablice usytuowane przy tak atrakcyjnych ciągach komunikacyjnych w Warszawie jak Al. Jana Pawła II, Al. Jerozolimskie, Al. Wilanowska, ul. Górczewska, Rzymowskiego czy Puławska. W ten sposób realizujemy nasz podstawowy cel czyli wyraźne wzmocnienie obecności naszej sieci w centrach miast.”- wyjaśnia Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.
W wyniku tego rozwoju zmieni się struktura całej sieci SuperNet 6x3, która w pierwszej fazie rozwoju związana była z centrami handlowymi. Teraz 92% powierzchni reklamowych sieci będą stanowiły lokalizacje typowo miejskie.
Równolegle do rozwoju sieci SuperNet 6x3, Clear Channel realizuje program optymalizacji sieci tablic 4x3. Polega on na rezygnacji z lokalizacji w małych miastach takich jak: Słupsk, Legnica, Koszalin, Zielona Góra oraz takich, dla których wskaźnik obłożenia jest na tyle niski, że nie pokrywa kosztów czynszu. Ponadto wybrane lokalizacje, które charakteryzuje bardzo wysoki koszt wynajmu, będą wymienione na tablice o większym formacie, m. in. o formacie 6x3m. Docelowo sieć 4x3 będzie obejmować 3 500 powierzchni reklamowych - podano w komunikacie.