Cinema City promuje Orange IMAX


Cinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX zlecił PRO Media
House zaplanowanie i zakupienie nowej kampanii reklamowej, która
potrwa do końca lutego 2008.

08.02.2008 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą pięć największych miast Polski, w których znajdują się kina Orange IMAX.

Zadaniem kampanii jest poinformowanie mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Katowic i Poznania o nowych produkcjach filmowych, które pojawiły się w repertuarze kin sieci Orange IMAX.

Reklamy pojawiły się na nośnikach outdoorowych klasy premium oraz w prasie.

Strategia kampanii, opracowana przez PRO Media House, uwzględnia precyzję targetową i terytorialną.

PRO Media House pracuje dla sieci Cinema City Poland od marca 2007 roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)