Ceny w Radiu PIN droższe o 10 proc.
Od 15 września 2008 roku ulega zmianie cennik emisji spotów
radiowych na antenie Radia PiN.
10.09.2008 08:00
Zmiana cen dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane począwszy od 15 września 2008 roku.
"Zmiana cennika emisji reklam na naszej antenie ma charakter korekty cen, którą dokonujemy ze względu na wzrost zasięgu stacji o słuchaczy z Łodzi i okolic oraz dążenie do wyrównania cen pasm, ktróre w ostatnim okresie stały się bardziej popularne wśród naszych reklamodawców np. 19.00-20.00, czy 6.00-7.00 rano", mówi Dariusz Grzywaczewski, prezes Radia PIN S.A. "Nie bez znaczenia jest także wzrost udziału w rynku Radia PIN w stosunku do okresu, kiedy wprowadzaliśmy poprzedni cennik na świadczone przez nas usługi. Trzeba także pamiętać o inflacji".
Średni wzrost cen wynosi 10,96 proc. Najmniejszy wzrost cen dotyczył pasm tzw. prime time'u. Wartość cennikowa najdroższego pasma reklamowego po korekcie wynosi 680 zł i dotyczy pasma między godz. 7.00 a 10.00 rano oraz między godziną 16.00 a 19.00.