Burda Media Polska rozbudowuje dział internetowy


Z początkiem lutego funkcję online business managera w wydawnictwie
Burda Media Polska objął Robert Dec. Odpowiadał będzie on za całą
aktywność spółki związaną z mediami cyfrowymi.

12.02.2008 08:00

Główne zadania Roberta Deca na nowym stanowisku związane są z opracowaniem i wdrożeniem spójnej strategii internetowej na poziomie grupy wydawniczej, uwzględniając pełną paletę wydawanych tytułów. Pierwsze projekty dotyczą przebudowy i zmiany szaty graficznej serwisów dla magazynów CHIP (chip.pl) oraz CRN (crn.pl). Równocześnie prowadzone będą prace nad budową nowej platformy internetowej dla serwisu chip.pl

Robert Dec z wydawnictwami zależnymi od koncernu Hubert Burda Media związany jest od 10 lat. W dotychczasowej karierze współtworzył m.in. tytuły "Chip", "Chip Foto-Video", "Chip Komputer Test" i "Enter", pełniąc funkcje redaktora, szefa działu Hardware, a przez ostatnie lata szefa Laboratorium Testowego. Współtworzył także działający od ponad roku polski oddział Chip Test Center International, który wykonuje testy sprzętu komputerowego na potrzeby tytułów wydawnictwa działających w innych krajach. W styczniu br. Robert Dec przekazał dotychczasowe obowiązki Jarosławowi Cichoszewskiemu (wcześniej swojemu zastępcy w Laboratorium).

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)