Trwa ładowanie...
d1jcim2

Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel


Ruszył projekt crossmediowy Brokera FM i Wydawnictwa Bauer "Disney
Channel High School Musical". Jego celem jest promocja drugiej
części musicalu High School Musical, którego premiera odbędzie się
5 października w kanale tematycznym Disney Channel.

d1jcim2
d1jcim2

Kampania promocyjna High School Musical 2 skierowana jest do młodzieży oraz ich rodziców. Komunikacja prowadzona jest równolegle w radiu RMF FM oraz w tytułach prasowych segmentu młodzieżowego Wydawnictwa Bauer (Bravo i Fun Club).

Bravo, z uwagi na szerokie dotarcie wśród młodzieży, pełni funkcję informacyjną. Na łamach miesięcznika Fun Club realizowany jest konkurs dla czytelników na najlepsze wykonanie motywu przewodniego z pierwszej części High School Musical.

Specjalnie na potrzeby konkursu została otwarta infolinia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zadzwonić na wskazany numer i zaśpiewać fragment utworu "Moja muzyka to Ty". Zwycięży najlepszy wykonawca, na którego czeka nagroda ufundowana przez Disney Channel - wyjazd wraz z opiekunem do Londynu na High School Musical na lodzie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych czytelników, w komunikacji wykorzystano reklamę mobilną oraz stronę internetową www.Fun-Club.pl

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Carat Polska.

d1jcim2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jcim2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj