Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel
Ruszył projekt crossmediowy Brokera FM i Wydawnictwa Bauer "Disney
Channel High School Musical". Jego celem jest promocja drugiej
części musicalu High School Musical, którego premiera odbędzie się
5 października w kanale tematycznym Disney Channel.
Kampania promocyjna High School Musical 2 skierowana jest do młodzieży oraz ich rodziców. Komunikacja prowadzona jest równolegle w radiu RMF FM oraz w tytułach prasowych segmentu młodzieżowego Wydawnictwa Bauer (Bravo i Fun Club).
Bravo, z uwagi na szerokie dotarcie wśród młodzieży, pełni funkcję informacyjną. Na łamach miesięcznika Fun Club realizowany jest konkurs dla czytelników na najlepsze wykonanie motywu przewodniego z pierwszej części High School Musical.
Specjalnie na potrzeby konkursu została otwarta infolinia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zadzwonić na wskazany numer i zaśpiewać fragment utworu "Moja muzyka to Ty". Zwycięży najlepszy wykonawca, na którego czeka nagroda ufundowana przez Disney Channel - wyjazd wraz z opiekunem do Londynu na High School Musical na lodzie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych czytelników, w komunikacji wykorzystano reklamę mobilną oraz stronę internetową www.Fun-Club.pl
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Carat Polska.