Biznesowy kanał TVN z koncesją
Grupa TVN dostała wczoraj od KRRiT koncesję na satelitarny kanał
biznesowy.
18.07.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
TVN CNBC Biznes, kanał o tematyce biznesowo-finansowej, zostanie uruchomiony na początku jesieni. Będzie działał na zasadzie ścisłej i wyłącznej współpracy z CNBC Europe.
Dyrektorem Programowym TVN CNBC Biznes został Roman Młodkowski, Dyrektor Działu Serwisów Biznesowych TVN.
Nowy kanał biznesowy nadawał będzie nie tylko suche informacje, ale również analizy i notowania giełdowe. Ma to być stacja z "ludzką twarzą".
Nowy kanał zostanie stworzony przede wszystkim przez dziennikarzy i zasoby TVN24. Obecnie zespół kanału biznesowego liczy już prawie 50 osób (m.in. Mikołaj Kunica, Robert Stankiewicz, Radosław Wróblewski, Anna Augustyn i Marek Tejchman).
TVN CNBC Biznes zaraz po starcie, dzięki umowom podpisanym już z sieciami kablowymi, dotrze do 2 mln. - 2,5 mln. abonentów (40%-50% rynku).
Będzie to ostatni nowy kanał tematyczny Grupy TVN, który zostanie uruchomiony w bieżącym roku.
Grupa TVN nadaje obecnie 12 programów telewizyjnych, w tym 9 kanałów tematycznych. Są to: TVN, ITVN, TVN Siedem oraz kanały tematyczne: TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, TVN Gra, TVN Linqua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.