Trwa ładowanie...

Biedronka ma powód do szczęścia. Agresywna kampania przyniosła skutki

Biedronka przeprowadziła niedawno agresywną kampanię marketingową, która - jak wynika z najnowszych badań - okazała się skuteczna. Udało jej się przyciągnąć część klientów konkurencyjnej sieci, Lidla.

Biedronka ma powód do szczęścia. Agresywna kampania przyniosła skutkiŹródło: East News, fot: Lukasz Gdak
d48gyc4
d48gyc4

Agencja Openfield, cytowana przez serwis gazeta.pl, postanowiła przyjrzeć się bliżej kampanii Biedronki, aby ocenić jej skuteczność. Badania przeprowadzone przez agencję wskazują na specyficzną grupę osób, które po otrzymaniu SMS-a z promocją zdecydowały się na zakupy w Biedronce.

- Wnioski są bardzo interesujące i niemal jednoznacznie pokazują jak wiek i różnice wynikające z pokolenia mogą bardzo dzielić zachowania grup społecznych - wyjaśniła agencja. Maciej Maj, reprezentujący Openfield, zauważa, że dla młodego pokolenia zakupy to nie tylko kwestia cen i produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Karnowski nie ma wątpliwości. "Kaczyński i Morawiecki sobie przypomną"

Nowi klienci Biedronki

- Starsze pokolenie wychowane w czasach ekonomicznych niesprawiedliwości i sztywnych reguł, patrzy na zakupy przez pryzmat oszczędności i lokalności wobec marek. Każda złotówka się liczy, a przed jej wydaniem dwa razy się zastanowi - napisała Agencja Badań Marketingowych Openfield.

d48gyc4

Ciekawym zjawiskiem jest to, że im starszy klient, tym częściej decyduje się on na zakup po otrzymaniu SMS-a z promocją. Aż 75 proc. osób po 65. roku życia skorzystało z takiej okazji. Tymczasem w grupie wiekowej 18-24 lat z promocji skorzystało już tylko 25 proc.

Agresywna kampania marketingowa Biedronki przyciągnęła również wielu stałych klientów Lidla. Agencja wskazuje, że ponad połowa badanych klientów (52,1 proc.), którzy zazwyczaj robią jedynie sporadyczne zakupy w Biedronce, po otrzymaniu SMS-a z promocją przynajmniej raz skorzystała z okazji i poszła na zakupy do sklepu tej sieci.

Czytaj także:

Źródło: gazeta.pl

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d48gyc4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d48gyc4
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj