Białystok szuka realizatora kampanii promocyjnej


Władze Białegostoku ogłosiły przetarg na przygotowanie oraz
przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta skierowanej do jego
mieszkańców. Oferta adresowana jest przede wszystkim do firm, które
mają doświadczenie w realizacjach takich akcji.

03.07.2008 08:00

Władze Białegostoku szukają firmy, która przygotuje reklamy prasowe i elektroniczne, reklamy w autobusach, spoty radiowe i telewizyjne i billboardy sponsorskie w różnych wariantach skierowane do różnych grup mieszkańców miasta. Wykonawca zlecenia ma również opracować strategię oraz plan kampanii wraz z rekomendacją mediów i nośników oraz opracować i zrealizować działania z zakresu marketingu bezpośredniego i public relations.

Urząd Miejski w Białymstoku planują akcje promocyjną podkreślającą wartości i skojarzenia jakie wiążące się z miastem i powodującą zwiększenie się identyfikacji z nim mieszkańców. W trakcie kampanii ma być również zaprezentowane logo miasta, hasło reklamowe i nowea strategia miasta.
Władze Białegostoku szukają firm, które mają doświadczenie w realizacjach kampanii promocyjnych miast i regionów. Oferty można składać do połowy czerwca, natomiast sama akcja zostanie przeprowadzona w październiku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)