Białystok rozpoczął kampanię promocyjną w Internecie
Białystok wykupił kilkutygodniową kampanię promocyjną w dwóch największych polskich portalach internetowych. Akcja jest skierowana do przedsiębiorców i turystów. Kosztuje ok. 7-8 tys. złotych.
18.04.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29
Według pomysłodawców kampanii, Białystok jest jednym z pierwszych miast w Polsce, które zdecydowały się na taką formę swej promocji.
Od środy baner reklamowy miasta można oglądać w serwisie biznesowym portalu onet.pl. Według Piotra Woronieckiego z biura promocji miasta Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w ciągu kilku dni zaplanowanych jest 30 tysięcy odsłon planszy reklamowej, z której można przejść na strony internetowe urzędu.
Potem Białystok będzie promowany w serwisie turystycznym tego portalu. W maju podobna akcja skierowana do środowisk biznesowych i turystów zostanie przeprowadzona w "Wirtualnej Polsce". (aka)