"Angielski na Maxa" z Newsweekiem i Mariuszem Maxem Kolonko


Od 26 maja do 30 czerwca do tygodnika Newsweek Polska będzie
dołączany kurs języka angielskiego.

26.05.2008 08:00

"Angielski na Maxa" to seria 6 płyt CD, dzięki którym czytelnicy będą mogli poznać słowa i zwroty przydatne w życiu prywatnym oraz zawodowym. Partnerem strategicznym projektu jest Liberty Direct, a twarzą kampanii reklamowej promującej tygodnik z dodatkiem - Mariusz Max Kolonko.

Kurs został przygotowany we współpracy ze Szkołą Języków Obcych EMPIK.

Kampania promująca tygodnik Newsweek z dodatkiem obejmuje: telewizję, radio, internet, outdoor oraz tytuły wydawnictwa Axel Springer: Newsweek, Forbes, Dziennik, Fakt, Auto Świat, TV Kultura i Przegląd Sportowy.

Kampanię zaplanował dom mediowy Mediacom, a za kreację odpowiada agencja Market Share.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)