Trwa ładowanie...
d1ooa0q

Alpy: pijany kierowca winny katastrofy w tunelu

Katastrofę w tunelu drogowym św. Gotharda w szwajcarskich Alpach, która w październiku ub. roku kosztowała życie 11 osób, spowodował pijany turecki kierowca ciężarówki załadowanej oponami samochodowymi. Informację przekazał w czwartek na konferencji prasowej prokurator kantonu Ticino, Antonio Perugini.

d1ooa0q
d1ooa0q

24 października 2001 r. turecki kierowca Seyfi Aslan odbił się od prawej ściany tunelu i przejechał na przeciwny pas jezdni, czołowo zderzając się z włoską ciężarówką, co wywołało gwałtowny pożar.

Autopsja wykazała, że stężenie alkoholu we krwi tureckiego kierowcy przekraczało wielokrotnie dopuszczalne normy - podał prokurator.

Tunel św. Gotharda, 17-kilometrowa droga tranzytowa północ- południe, został ponownie otwarty 22 grudnia 2001 r. (miz)

d1ooa0q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ooa0q
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj