Akcja "Poranna pobudka"
Z początkiem listopada ruszyła akcja promocyjna "Poranna pobudka" nowego na polskim rynku produktu - kawy z dodatkiem guarany - Cafe Primy Guaranesy.
20.11.2005 17:53
Akcja obejmuje poranne eventy w ośmiu największych miastach i degustacje w punktach sprzedaży. Za realizację i kreację odpowiada poznańska agencja Chilli.
Akcja "Poranna pobudka" obejmuje cykl eventów plenerowych połączonych z degustacją kawy oraz degustacje w punktach sprzedaży. Akcja "Poranna pobudka" odbywa się w 8 miastach (Warszawa, Poznań, Kraków, Szczecin, Gdańsk, Łódź, Wrocław i Katowice). Akcja eventowa rozpoczęła się 9 listopada i potrwa przez kolejne 4 tygodnie.
W trakcie akcji na ulicach największych polskich miast, o poranku, w ruchliwych punktach miast, pojawia się tłum zaspanych ludzi ubranych w piżamy z transparentami "Dziś znowu zaspałem", "Guaranesa dla każdego". Na szczęście nadchodzi ratunek: promotor przebrany za budzik, częstujący nową kawą - Cafe Primą Guaranesą. Drugi promotor wręcza ulotki, informujące o pobudzającym działaniu nowej kawy z guaraną.
Równocześnie w punktach sprzedaży odbywają się akcje degustacyjne i animacyjne połączone z dystrybucją ulotek. Celem akcji jest podkreślenie walorów nowego, innowacyjnego produktu - kawy z guaraną - jej pobudzającego działania o poranku. Mamy również nadzieję, że niestandardowa akcja zainicjuje efekt "halo" - "o tym się mówi" - podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Prima S.A.
Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie także wsparcie reklamowe (telewizja, prasa, Internet), materiały POS oraz wsparcie PR, realizowane przez agencję Pegasus Public Relations.