90‑latek, lesbijki, transwestyta w reklamie Cropp Town
Rozpoczęła się właśnie nowa kampania sieci sklepów Cropp Town pod hasłem 'Cropp Town - bez ograniczeń'.
Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy i jej zadaniem jest zareklamowanie nowej kolekcji ubrań dostępnych w sklepach Cropp Town.
- Chcemy pokazać, że Cropp Town i ubrania, które mamy są dla ludzi otwartych i oryginalnych. Nie chcemy ograniczać się do konkretnych grup czy subkultur. Po prostu lubimy zaskakiwać – dodaje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP (właściciela marek Cropp i Cropp Town).
W reklamach wykorzystano wizerunek m.in. skate`ów, clubowiczów, b-boyów, lansiarzy czy nawet lesbijek, transwestyty, policjanta oraz 90-latka.
- To nie pomyłka i nie żart, chociaż wydawać by się mogło, że sklepy Cropp Town są adresowane do ludzi młodych. Koncepcja kampanii zbudowana jest jednak na pokazaniu kilkudziesięciu postaci z różnych kręgów, o różnym pochodzeniu, zainteresowaniach i wieku, w tym m.in. 90-latka, który beztrosko stwierdza: „Trzeba mieć fantazję, ziomuś” - informuje Tomasz Gardziewicz z biura marketingu Cropp Town.
Kampania, która swoim zasięgiem obejmie miasta – siedziby CT (obecnie w całym kraju 65 sklepów) koncentruje się głównie wokół punktów sprzedaży. Specjalnie na potrzeby akcji witryny salonów i samo wnętrze sklepów otrzymały nową specjalną wizualizację.
Wszystkie działania będą wsparte promocją w Internecie, w młodzieżowej prasie ogólnopolskiej (reklamy i product-placement), w materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez sklepy Cropp Town (m.in. specjalna seria pocztówek z galerią postaci występujących w reklamach) i poprzez niezależne źródła.
Dla akcji 'Cropp Town – bez ograniczeń' powstały też filmy, które będzie można zobaczyć i „ściągnąć” z Internetu. Będą też emitowane w CROPP TV.
Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano odmieniony serwis internetowy, prezentujący nową jesienną kolekcję i szerzej pokazujący produkty Cropp (www.cropptown.pl). Serwis jest interaktywny, uatrakcyjniony gadżetami elektronicznymi, grami, filmami, animacjami itd.
Wraz z rozpoczęciem kampanii wysłano również mailing do niemal 400 000 użytkowników bazy mailowej firmy LPP.Działania reklamowe prowadzone są na wielu zaprzyjaźnionych portalach internetowych i serwisach tematycznych. Dochodzą do tego intensywne akcje sms-owe.
Nad realizacją (kreacja, zdjęcia, zakup mediów) kampanii pracował zespół marketingowy Cropp oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z Cropp`em Twórcy.
Akcja będzie trwała do końca września.