750 000 zł na reklame firmy Sokółka Okna i Drzwi
Ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowo - wizerunkowa firmy
Sokółka Okna i Drzwi, polskiego producenta okien i drzwi. Są to
największe i najbardziej intensywne działania marketingowe spółki
od ośmiu lat.
04.04.2008 08:00
Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych i średnich miast, w wieku 35-50 lat, którzy przy zakupie produktów kierują się przede wszystkim jakością.
Intensywne działania obejmują zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie, w tym telewizję i radio. Reklama w prasie opierać się będzie na specjalistycznych tytułach branżowych oraz najpopularniejszych czasopismach wnętrzarskich. Kampania reklamowa będzie wspierana przez intensywne działania public relations.
Kampania potrwa do końca kwietnia.
Za kreację kampanii, odpowiadają agencje Umbrella Marketing Group z Warszawy oraz 4e z Białegostoku.
Za zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach, odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink.
Budżet kampanii wynosi 750000 zł/netto.