'30 filmów wszech czasów' w Gazecie Wyborczej

Agora uruchamia kolejny projekt wydawniczy wraz z 'Gazetą Wyborczą'.

Agora SA rozpocznie od 9 lutego oferowanie czytelnikom „Gazety Wyborczej” 30 filmów kina europejskiego i amerykańskiego na płytach DVD wraz z książkami prezentującymi twórców tych utworów, poinformowała spółka w środowym komunikacie.

Filmową serię ‘Gazety Wyborczej’ otworzy 9 lutego ‘Imię Róży’, które będzie oferowane wraz z wydaniem specjalnym ‘Gazety Wyborczej’ poświęconym całej filmowej kolekcji. Cena wydania specjalnego z filmem ‘Imię Róży’ wyniesie 2,50 złotych plus cena ‘Gazety Wyborczej’.

Kolekcja zaprezentuje sylwetki i dzieła filmowe takich twórców kina, jak: Milos Forman, Elia Kazan, Roman Polański, Michelangelo Antonioni, Steven Spielberg, Alfred Hitchock, Andrzej Wajda i Stanley Kubrick.

Wyboru tytułów dokonali krytycy filmowi z redakcji „Gazety Wyborczej”.

„Kolejne pozycje serii będą sprzedawane w czwartki z ‘Gazetą Wyborczą’. Cena 1 książki z płytą DVD to 27 złotych plus cena ‘Gazety Wyborczej’” – poinformowała spółka.

Wydawcą kolekcji „30 filmów wszech czasów” jest Mediast Poland Sp. z o.o. Kolekcja została stworzona w oparciu o 24 klasyczne obrazy pochodzące z filmowej biblioteki Warner Home Video.

Serię promuje kampania reklamowa, która wystartowała z początkiem lutego. Kampania obejmuje: telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN 24, Canal+), radio (Radio ZET, Radio TOK FM, Radio RMF FM, Polskie Radio Program I i III oraz 18 lokalnych rozgłośni radiowych), outdoor (nośniki AMS) oraz reklamę prasową („Media & Marketing Polska”, „Gazeta Wyborcza”, „Logo”, „Magazyn Wysokie Obroty”, „Poradnik domowy”, „Metro”) i internetową (Gadu-Gadu, Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB, zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Starlink.

Od września ubiegłego roku trwa sprzedaż wraz z gazetą książek „Podróże marzeń”, czyli przewodniki po najciekawszych miejscach świata.

W pierwszym półroczu 2005 roku przychody ze sprzedaży projektu dotyczącego encyklopedii i kolekcji literatury XX i XIX w. wyniosły 112 mln zł.

Po trzech kwartałach 2005 roku grupa Agory – wydawcy „Gazety Wyborczej” – miała 116,44 mln zł zysku wobec 28,24 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 872,88 mln zł wobec 723,50 mln zł.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)