'24 godziny': trzecia seria podobnie jak druga
Emitowany po raz pierwszy w otwartej stacji trzeci sezon
amerykańskiego serialu "24 godziny", który pokazuje Czwórka, cieszy
się prawie taką samą popularnością jak nadawany wcześniej drugi
sezon produkcji.
07.04.2008 08:00
Średnia oglądalność pierwszych pięciu odcinków trzeciej serii "24 godzin" emitowanych w środy między 21.00 a 23.00 wyniosła 141 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udział stacji podczas emisji serialu ukształtował się na poziomie 1,15 proc. (w grupie 4+) i 1,18 proc. (w 16-49).
Wszyscy 4+ * * 16-49
Data Start AMR SHR % SHR %
02-04-2008 22:08 154 290 1,32% 1,14%
02-04-2008 21:08 240 359 1,65% 1,81%
26-03-2008 22:08 147 168 1,40% 1,52%
19-03-2008 22:07 108 861 1,05% 1,38%
19-03-2008 21:05 115 844 0,82% 0,78%
12-03-2008 22:07 103 270 1,02% 0,70%
12-03-2008 21:04 119 711 0,86% 0,98%
średnia * * 141 057 1,15% 1,18%
Widownia trzeciego sezonu jest prawie taka sama jak oglądalność drugiej serii emitowanej w TV 4 od 4 stycznia do 7 marca br. dwa razy w tygodniu - w środy i piątki między 21.00 a 23.00. Każdy jej odcinek oglądało średnio 150 tys. osób, a udziały stacji wyniosły odpowiednio 1,16 proc. i 1,09 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, iż serial przyciąga przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 35 do 59 lat, mieszkańców małych i największych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym i średnim.
_ _ AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 88 42,33%
Kobiety 111 57,67%
Wiek 4- 9 13 0,84%
10- 15 17 1,30%
16 - 19 71 4,41%
20 - 24 47 4,13%
25 - 29 40 3,39%
30 - 34 68 5,32%
35 - 39 115 7,74%
40 - 44 147 9,66%
45 - 49 185 14,28%
50 - 54 196 16,09%
55 - 59 212 15,27%
60+ 96 17,57%
Wlk.miasta Wieś 78 30,09%
< 50 tys. 116 27,61%
50-100 tys. 101 9,10%
100-200 tys. 36 2,83%
200 tys. 146 30,38%
Zawód Top management 125 10,40%
Pracownicy szczebla średniego 88 11,82%
Pracownicy fizyczni i rolnicy 131 25,60%
Emeryci 130 33,70%
Inne 56 18,47%
Wykształcenie Podstawowe 113 50,07%
Średnie 89 26,84%
Wyższe 175 20,95%
Inne 15 2,13%