20 zespołów w polskich eliminacjach Young Creatives na Cannes Lions


W konkursie polskim Cannes Lions Young Creatives nominowanych
zostało 10 par w kategorii Print, 3 w kategorii Cyber oraz 7 par w
kategorii Film.

12.03.2008 08:00

Klub Twórców Reklamy organizuje Polską edycję Cannes Lions Young Creatives już od 6 lat, lecz w tym roku po raz pierwszy jako przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. Po raz pierwszy również Polska otrzymała możliwość zgłoszenia do udziału w Cannes teamy w trzech kategoriach konkursowych: Print, Cyber i Film. W tym konkursie mogą startować kreatywni, którzy nie ukończyli 28 roku życia. Każdy team może startować w dwóch kategoriach konkursowych. Prezentujemy zespoły w polskich eliminacjach Young Creatives na Cannes Lions.

Young Creatives Film:
Brain: Anna Łoskiewicz, Magdalena Paszewska; Draftfbc + Ad Fabrika: Michał Kubik, Łukasz Stachniak; Gruppa66 Ogilvy: Karina Hauer, Marcin Nowakowski; J. Walter Thompson Polska: Katarzyna Owczarek, Marcin Sosinski; Leo Burnett Warsaw: Olga Surawska, Filip Szperl; TBWA: Tomasz Nowak, Adam Marzec; Young&Rubicam: Ola Kosik, Maciej Twardowski

Young Creatives Cyber:
Final-Art: Michal Sterzynski, Piotr Korczynski; OS3: Bartłomiej Starak, Piotr Kołacz, Michał Kobierzewski; Saatchi & Saatchi Poland: Jakub Kempny, Piotr Chrobot

Young Creatives Print:
Brain: Anna Łoskiewicz, Magdalena Paszewska; DDB Warszawa: Kamil Majewski, Edgar Bąk; Euro RSCG 4D: Anna Królewicz, Rafał Michałek-Czerepak; Grupa Eskadra: Sebastian Ścigalski, Agnieszka Starzyńska; Gruppa66 Ogilvy: Karina Hauer, Marcin Nowakowski; J. Walter Thompson Polska: Katarzyna Owczarek, Marcin Sosinski; Lowe GGK: Piotr Dugin, Rafał Szczepaniak; TBWA: Tomasz Nowak, Adam Marzec; Young&Rubicam: Ola Kosik, Maciej Twardowski; Pabex: Mateusz Krawczyk, Jacek Boczar

14 marca w siedzibie KTR odbędzie się całodniowa praca zespołów Print i Cyber. Podobnie jak w konkursie w Cannes, kreatywni pracować będą nad kampanią społeczną. Brief na nieznany startującym temat wybrany w porozumieniu z Amnesty International, przygotował Kuba Kamiński z agencji Brain. Teamy pracować będą na stacjach graficznych HP oraz oprogramowaniu Adobe przy użyciu zdjęć z banku Corbis, lub mogą robić własne zdjęcia aparatami komórkowymi udostępnionymi przez Play. Tak powstałe prace zostaną ocenione podczas obrad Polskiego Konkursu Reklamy w dniach 11 oraz 14 kwietnia.

Zespoły startujące w kategorii Film pracują na zadany temat aż 72 godziny. Temat prac powstał w porozumieniu z Biurem Promocji Miasta Warszawy - Współorganizatorem Festiwalu Reklamy KTR. Teamy będą pracować w podobny jak w Cannes sposób. Zdjęć mogą dokonywać aparatami telefonicznymi marki Samsung, montażu dokonywać na stacjach graficznych HP, na oprogramowaniu Adobe.

Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone podczas Gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 21 kwietnia br. Nagrodą dla najlepszych teamów (po jednym w każdej kategorii), jest wyjazd na Young Creatives do Cannes w czerwcu bieżącego roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)