Trwa ładowanie...
d3khwyf

2 mln dolarów na ...reklamę reformy ochrony zdrowia

Ministerstwo Zdrowia zamierza wydać jeszcze w tym roku prawie dwa miliony dolarów na kampanię informacyjną reformy ochrony zdrowia. Pieniądze pochodzą z pożyczki Banku światowego, którą Polska zacznie spłacać w 2008 roku.

d3khwyf
d3khwyf

Kampanią zajmie się firma Profile, która wygrała przetarg na obsługę projektu, organizowany przez Bank światowy. Firma m.in. zaprojektuje i wyprodukuje ulotki informacyjne za 700 tys. dolarów, opracuje strategię ich rozprowadzania (za blisko 200 tys. dolarów) oraz zorganizuje szkolenia dla pracowników przychodni (za 400 tys. dolarów).

Projekt kampanii reklamowej zgłosił do Banku światowego jeszcze w 1999 r. wiceminister zdrowia Maciej Piróg.

Przewodniczący Krajowego Zwiazku Kas Chorych i przewodniczacy Mazowieckiej Rady Kasy Chorych Adam Struzik decyzję tę określił jako skandal. Jego zdaniem, te pieniądze, zamiast na kampanię informacyjną, powinny zostać przeznaczone na procedury wysokospecjalistyczne i na pracę nad naprawą systemu Kas Chorych, który jest nieudany, nieudolny i źle prowadzony. Struzik dodał, że reklamowanie nie ma sensu również dlatego, że Kasy Chorych same prowadzą działalność informacyjną w postaci informatorów, anonsów prasowych i wkładek w gazetach codziennych.

W tym samym dniu słupski szpital poinformował, że ze względu na brak pieniędzy brakuje tam surowicy przeciwko wściekliźnie - w zapasie została tylko jedna ampułka. (kor)

d3khwyf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3khwyf
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj